En dag klar

Så nu är man hemma efter nio timmars arbete, duktiga mig eller hur ;) hihi.
Men gud vad ont jag har i mina fötter efter bara en dags arbete, men valde ju också fel skor att jobba i hade skor med en butteliten klack på men det tar en då så får igentligen skylle mig lite själv, men i morgon får det bli uggs på jobbet har jag bestämt ;) haha.
Sen hade jag också en oturs dag idag kändes det nästan som, ganska mycket gick fel för mig idag så jag nästan bara ville hem och lägga mig i sängen och sova bort dagen.
Men i morgon måste jag ju jobba igen men då kommer jag även förtjäna en sak och det får nu veta mer i morgon om ;) hihi, älskar hemlisar, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0