Godmorgon :)

NU har man vaknat och ska snart fixa till mig, igår blev det ingen bloggning efter jag hade slutat för först flörtat jag upp lilla Lisa och sen tog vi en raggar tur i bilen till söta Frida och hennes söta bebis Wille.
Tror vi satt där tills 8 på kvällen sen så blev jag och Lisa sugen på glass så då drog vi till flygis för att köpa suuper god glass, Cheescake så klart ;) haha.
Men nu är det en nu morgon och det är fredag, YAY, älskar fredagar, har inge specielt planerat idag och jag som äntligen är ledig och inge planerat men tror att jag ska dra in till stan en stund och bara glo lite.
Ska faktis försöka flörta med min mamma, var ett tag sen jag gjorde något med henne så hoppas hon också vill, hehe men nu blir det frulle, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0