Hemma bäst

Usch förlåt för jag inte har bloggat på 6 dagar men kände att jag inte hade något att skriva om, men nu jädrar kan jag börja, jo vad har hänt??
Hmm jag har lov nu i alla fall och i helgen så var det maskerad fest hos söta Michell men hände tyvärr lite tråkiga saker men sånt man får leva med ibland.
Men nu i alla fall är det måndag och första dagen på lovveckan och den spenderades med att åka och hälsa på kusin Hanna med hennes två söta barn.
Var där ett bra tag men nu är jag hemma i alla fall och sitter och funderar på att låna bilen av min söta mor och far och åka in och träffa söta Frida, har inte träffat henne på en månad känns det nästan som men är kortare det vet jag ;) haha.
Men nu ska jag faktis ta och plugga lite och vara duktig ;) hihi, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0