Hemma från sötnosen Frida

Så nu är man hemma igen från sötnosen Frida och hennes grymt gulliga bebis, vi lekte och skoja och pratade en massa skit, sen gjorde vi också lite planering för nästa sommar som ska bli mysigt.
Så klart var jag också hungrig när jag kom hem så jag och mamma köpte hem en varsin salllad, mums.
Pratade ju förut om att jag skulle leta upp någon fest men den planen misslyckades, hittade ingen så blir till att mysa lite med familjen och kolla på film och kanske till och med göra lite läxor men vi får se om det ;) haha.
Men nu blir det att mysa lite med familjen och titta på lite tv program och tror att Doobidoo som står högst på listan för mina föräldrar.
Sen så måste jag så klart kolla hur det går för min favvo på Idol så blir väll att sappa i mellan Doobidoo och Idol, om ni undrar vem min favvo är så är det Jay Smith, är något med killar som sjunger med hans röst, det påminner lite om Nikelback Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0