Lördag i planering

Så nu har jag varit ett duktig barnbarn och varit hos min mormor i typ tre timmar och bara fikat och pratat en massa skit.
Älskar verkligen min mormor, hon är som jag fast i en äldre person, vi planerade också när hon och jag ska in till Norrtälje och julhandla lite julklappar och sen också att vi skulle käka lunch på kina samtidigt då, så blir en riktigt mormor och barnbarns dag eller hur tycker ni man kan kalla det? :P hehe
Men när jag ändå var där och fika så bjöd jag upp henne på middag idag, så ska hämta henne snart så hon slipper gå själv i mörkret, sen blir det hem och äta tacos som jag älskar och jag vet att min mormor älskar det med därför hon inte tveka en sekund på att tacka ja till min middag ;) hihi.
Men nu måste jag fortsätta med maten, ska ju hinna fixa mig också för ikväll blir det utgång. men vart är ännu än en liten hemlis, hihi Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0