Träning på G ;)

Tjaba bloggen, kom nyss hem från skolan och tänkte att nu ska jag slänga in ett inlägg här, hade en jätte kort dag i skolan, slutade tjugo över elva och i morgon börjar jag inte änns föräns kvart över tolv så får sovmorgon då, me like ;) haha.
Men nu är jag i alla fall hemma och sitter med varma koppen, som jag älskar så tummen upp för den, haha, nej nu ska vi vara lite seriösa här :P ska snart gå ut och gå också med min söta mormor.
Behöver ju faktis börja tränna nu och man passar ju på nu när det ännu är ljust ute liksom, för här kör man på det billigaste liksom varför ska man köpa ett dyrt gymkort om man ändå ska bara gå på gåbandet?
Då man kan gå utomhus och få friskluft och allt liksom, så tänk på det ni som slösar massa pengar på gymkort ;)
Nej nu ska jag börja byta om, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0