Bort med snön nu tack!

Fy fan snön ligger fortfarande kvar men den har dock försvunnit lite som tur är så nu kansk man kan ut och åka lite bil ;) haha.
Ska försöka flörta min mina kära föräldrar om man får låna deras bil kväll för har ju inte fixat en egen än men det är på G kan jag meddela, letar som en galning efter en bra.
Är så grymt seg idag också och lite små grining för jag var ju så dum men ändå duktig och lovade alla att jag skulle sluta röka när jag nu fick mitt körkort, så ja ni kan ju fatta nu att det har gått tre dagar utan ciggaretter och börja nu bli en bitter fitta xD haha undrar hur det kommer gå i morgon på jobbet alltså, önska mig lycka till.
Nej nu ska jag börja få tag i allmänheten och se vad som händer ikväll så jag har någonstans att åka till kväll så jag kan låna bilen ;) haha, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0