En ny början, ett nytt liv

Nu har jag börjat fått lite sug på att börja blogga igen men det kommer komma när jag känner för det också.
Men nu har jag börjat med ett nytt liv och som ni märker har dom förra inläggen tagits bort för som sagt ska bli ett nytt liv.
Lite saker har hänt sen sist jag bloggade då, jag förlorade tyvärr min morfar Vila i Frid (skälet varför jag slutade blogga), har tagit körkort, fortfarande singel men har levt mitt liv som en nu 18 åring ska leva, hehe.
Ja men det är typ allt ni måste veta och hoppas ni kommer gilla min blogg.
Nu är det dock väldigt sent som jag gör detta inlägg så säger natti natti nu så får man väll se när jag skriver igen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0